رییس ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) در مراسم اختتامیه‌ی اوّلین گردهمایی آموزش تخصصی هسته‌ای پیشرفت منطقه‌ای گفت: داروهایی را ساختیم که این داروها در دنیا هنوز هم جزو کمیاب‌ترین‌ها هستند.

مراسم اختتامیه‌ی اوّلین گردهمایی آموزش تخصصی هسته‌ای پیشرفت منطقه‌ای به همّت ستاد پیشرفت جامع منطقه‌ای و همیاران مردمی پیشرفت ایرانیان با حضور محمد علیان مدیر مرکز نقشه‌های پیشرفت منطقه‌ای ستاد پیشرفت در اردوگاه شهید باهنر تهران برگزار شد.
کُنش‌گران و گروه‌های میدانی پس از پایان مراسم اختتامیه در این اردوگاه با حضور در ساختمان مرکزی ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) با دکتر محمّد دکتر مخبر، رییس ستاد اجرایی فرمان امام حضرت(ره) دیدار کردند.

دکتر مخبر در این نشست، ضمن اشاره به تفکّر حاکم بر دولت مستقر در کشور، اظهار داشت: دولت موجود معتقد است که نمی‌توان کشور را بدون ارتباط با غرب اداره کرد و در طول این مدت با این تفکّر کشور معطل شد و بزرگ‌ترین آسیب به کشور، پمپاژ یاس در مردم بود.
وی تأکید کرد: با حضور کم‌نظیر مقام معظم رهبری”مدظله العالی”، آسیب پمپاژ نامیدی در مردم به حداقل رسید. نمی‌گوییم که کاملاً خنثی شده امّا کم‌ترین تبعات و آثار سوء را داشته است‌.

رییس ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) با تأکید بر ظرفیت‌های موجود در کشور، تصریح کرد: خداوند نعمت‌هایی به کشور داده و ظرفیت‌های در کشور وجود دارد که می‌توان ادعا کرد کار نشد، وجود ندارد.

دکتر مخبر خطاب به جمعیّت حاضر در این نشست، تاکید کرد: این‌که از دور افتاده‌ترین نقاط کشور ظرفیت‌هایی چون شما وجود دارد و چنین گروه‌هایی شکل گرفته است باعث مسرّت و خوشحالی است؛ بنده با استناد می‌گویم تا زمانی که جوانان چون شما در کشور فعالیت دارند، کار نشد وجود ندارد.

رییس ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) بیان داشت: کشورهایی مثل آمریکا که واکسن کرونا تولید کردند دارای زیر ساخت‌هایی بودند که در ایران این زیر ساخت‌ها وجود نداشت، حتی ساختمان هم نداشتیم و به عبارتی از زمینِ صاف شروع کردیم.

وی یادآور شد: وقتی ما می‌توانیم با اتکا به دانشمندان، جوانان و نخبگان کشور به این توان‌مندی‌ها هم‌چون ساخت واکسن کرونا دست یابیم آیا شایسته است که معیشت مردم این‌گونه با مشکل رو به‌رو شود؟ و بخواهیم در خصوص برخی از اقلام کالاهای اساسی قرارگاه مرغ تشکیل دهیم؟

دکتر مخبر تأکید کرد: باید بسیج عمومی برای حل مسایل منطقه‌ای تشکیل شود. یکی از وظایف اصلی ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) پشتیبانی از شما است؛ بنابراین باید چند مناطق الگو را به صورت یک‌ساله الگو کنیم و مشکلات آنان را حل و فصل کنیم و پیشرفت را رقم بزنیم. شما باید مثل بسیجی‌های زمان جنگ به منطقه‌ی مین بروید و معبر را باز کنید و ما پشتیبان شما خواهیم بود.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *