پیام تبریک رییس ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) به آیت اللّه رییسی

بسمه تعالی

حضرت آیت اللّه جناب آقای رییسی(زیدعزه)

خداوند قادر متعال را شکر می‌گوییم که با توفیق و هدایت خود، ملّت ایران را در آزمون شکوه‌مندی دیگر، کامیاب و مفتخر ساخت و سیزدهمین انتخابات ریاست جمهوری، هم‌چون دوره‌های پیشین اسباب رضایت رهبر معظم انقلاب”مدظله العالی”و مایه‌ی عزّت و افتخار ایران اسلامی گشت.

حماسه‌ی ملّت بزرگ ایران در این انتخابات، به رغم گسترده‌ترین و عجیب‌ترین تبلیغات بیگانگان در جهت تحریم انتخابات، پدیده‌ای شگفت‌انگیز بود. حضور مردم در عرصه‌ی انتخاب، جهاد بزرگی بود با مستکبران مداخله‌جو که در محاسبه‌ی شیطانی خود، مردم را بی‌تفاوت، جمهوری اسلامی را بی‌پشتوانه و انقلاب را به غربت افتاده، می‌پنداشتند، با اشار‌ه‌ی رهبر عزیز انقلاب حضرت آیت الّله خامنه‌ای، ملّت ایران این خواب و خیال را باطل کرد و بار دیگر مردم‌سالاری برخاسته از ایمان اسلامی را بر تارک درخشان نظام اسلامی نقش زد. ایران اسلامی عزم و تصمیم خود، نشاط و سرزندگی خود، و حضور پُر معنا و مبارک خود را یک‌بار دیگر به رُخ مستکبران کشید و شیطان بزرگ را بار دیگر ناکام ساخت.

اکنون به برکت الطاف کریمانه‌ی حضرت حق، دعای مستجاب حضرت ولی‌اللّه الاعظم روحی فداه، هدایت‌های حکیمانه رهبر فرزانه‌ی انقلاب و همّت مردم عزیز، دور تازه‌ای از مدیریت را در کشور رقم زده و میدان را برای تلاشی نو و مدیرانی تازه‌نفس، گشوده است.

انتخاب جناب‌عالی که شخصیتی وِلائی، انقلابی، دانشمند و مدیری شایسته و کارآزموده و دارای سوابق مجاهدتِ صادقانه در صحنه‌های گوناگون هستید را تبریک عرض نموده و از خداوندِ منان برای دولت جدید و شخص جناب‌عالی، سربلندی و موفقّیت مسئلت می‌نمایم.

سخنِ صریح و قاطع و صادقانه‌ی شما در تعهد به خدمت‌گزاری و رفع محرومیت و مبارزه با فساد، و مشی افتخارآمیز شما در پای‌بندی به اسلام و آرمان‌های انقلاب، که با منش مردمی و ساده‌زیستی همراه بود، اقبال ملّت را به سوی شما جلب نمود و ان‌شاءالله این جهت‌گیری، توشه‌ی راه و مشی دولت‌مردان در دوره‌ی جناب‌عالی باشد تا تحت تدابیر حکیمانه‌ی مقام معظم رهبری، به قدر وسع از رنج و سختی ملّت بزرگوار ایران کاسته و بر توفیق و تعالی آن‌ها بیافزایید، ان‌شاءالله.

محمّد مخبر

رییس ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره)

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *