مسابقه‌ی منشور پیشرفت و محرومیت‌زدایی

مسابقه‌ی ویژه‌ به مناسبت روز قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران

قانون اساسی جمهوری اسلامی، یکی از دستاوردهای مهم و ارزشمندِ انقلاب شکوهمند ایران اسلامی است. قانونی که ثمره‌ی خون‌های پاک شهدای انقلاب اسلامی و رهبری داهیانه‌ی حضرت امام خمینی(ره) است و توسط متخصصان و صاحب‌نظران خبره و متعهد تنظیم و در همه‌پرسی از ملت سلحشور ایران، به تصویب رسید.
باید اشاره داشت، میزان موفقیت هر نهاد مؤثر و کارآمد، بستگی به توجه و رعایت اصول متعالی قوانین، به‌ویژه قانون اساسی دارد و در این میان ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) با روحیه‌ی جهادی هوشمندانه، خستگی‌ناپذیر و قانون‌مدار، منشأ تحولات زیادی در حوزه‌های مختلف محرومیت‌زدایی، اجتماعی و توانمندسازی اقتصادی شده است.
از همین رو، با برگزاری «مسابقه‌ی منشور پیشرفت و محرومیت‌زدایی» از شما عزیزان، دعوت می‌شود تا با جستار در قانون اساسی کشور اسلامی‌مان، به پرسش‌های مطرح‌شده در مسابقه، پاسخ دهید. دبیرخانه‌ی شورای فرهنگی ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره)، به قید قرعه از برگزیدگان تقدیر و تشکر شایسته‌ای به عمل خواهد آورد.

تمامی کارکنان ارجمند ستاد در سراسر کشور و اعضای محترم خانواده‌ی آن‌ها امکان شرکت در این مسابقه را دارند.

  • تاریخ برگزاری مسابقه: در روزهای اول تا سوم دی ماه ۱۳۹۹
  • به ۴۱ نفر از برندگان این مسابقه (به مناسبت چهل و یکمین سال‌روز تصویب قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران)، جوایز ویژه و ارزنده‌ای از سوی شورای فرهنگی ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره)، اهدا می‌شود.
  • شما می‌توانید برای پاسخ‌گویی به پرسش‌های این مسابقه، از متن قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران، که در لینک زیر قابل دسترسی است، استفاده نمایید.